måndag 20 juni 2011

Måndagslista

Dags för ny måndagslista hos Jennyn

Idag måndag är jag glad för 

att E har sommarlov. Känns som att jag har d oxå när man inte måste iväg på sin lediga dag. 
att jag nästan har målat färdigt hallen i helgen. bara några rutor kvar som blir målade en annan dag. (eller kväll när barnen sover)
att E har varit på fotbollsskola i helgen. Väldigt bra var d å brandkåren var där så barnen fick åka med och spruta med brandslangen.  
att M numer vill ta på sig själv. Han har börjat stoppa i fötterna i byxorna och klarar även av foppatofflor och gummistövlar. 
att jag nog har hittat alla saker jag letat efter här hemma. Slidebanan (vattenbana) var på vinden, klockan i handväskan och solglasögonen i bilen. 
att d snart är midsommar. Firar på Kinnekulle med vänner. D ska bli trevligt. Hoppas bara på att solen skiner så blir d riktigt mysigt vid vänern.
att jag bara jobbar 2 dagar å sen ledig i 5 dagar. D närmar sig semester minsann.

0 Comments:

Skicka en kommentar