lördag 4 juni 2011

Fest i stad

Just nu är det ganska tomt å tyst här hemma. E har sovit hos en kompis i natt å ska följa med dom till Hällekis idag. Lyllos henne!!! Pappa H har lastat crossen för en premiärtur. Ja han har smitit från hemarbetet innan det är färdigt! Fy skäms. Så hoppas nu bara att han håller sig hel så han kan fortsätta i eftermiddag för då lär jag stänga in honom i barnens nya rum. 

Närå riktigt så illa är det väl inte men jag är TRÖTT!!! Den lille M är MORGONPIGG!!! Igår vaknade han 4.10 å tänkte inte somna om. Jag trodde det berodde på att han sonat väldigt tidigt kvällen innan så igår la jag honom senare och han somnade vid 8. Så imorse vaknade han inte före 5.10. Tjoho! Sovmorgon! Jag väckte H vid 7.15 så jag skulle få sova en liiiten stund till (till 8.30) men jag är nästan ännu tröttare nu. Ska ta en dusch å sen åker jag å M till stan för å se om det händer nåt. Är Fest i stad i helgen. 

Fick förresten en hel kasse med sommarkläder igår utav T. M har kollat på allt å är jättenöjd med kläderna från K. Idag valde han (nästan själv) Turkost linne med döskalle och turkosa 3/4 byxor. Passar superbra! TACK! Å så nappen i munnen. Tror han är lite trött oxå faktiskt.


1 Comment:

Theresia said...

Sicken cooling han blev då!!!

Skicka en kommentar