tisdag 31 augusti 2010

Nyklippt!


Så kom då den dan jag skulle skämma bort mig själv å gå till frisören. Lämnade E på förskolan å så skulle M förlja med mig och sova i vagnen. Så var planen. Blir inte alltid som man tänkt sig... Vagnen var ju inte i min bil utan i sambons på hans jobb. Så det var bara att åka dit å säga hej å lyfta över vagnen. Då sov M som en stock i bilen. När vi sen kom ner till stan så var det dags att lyfta över honom i vagnen. Då vaknade ha såklart!!! Hade en liten stund på mig till så vi gick en runda för att han skulle somna men inte då. Han fick helt enkelt vara vaken å sitta i vagnen och leka. Efter att hon tvättat håret och klippt ungefär hälften börjar han storgråta. Stackarn orkade inte mer! Så vi pausade lite och den andra frisören fick dra honom lite men han somnade ändå inte. När det va färdigklippt och dags att föna å fixa fick M sitta i mitt knä istället. Jaja fröknarna på förskolan såg att jag klippt mig iaf. Jag har knappt hunnit titta mig i spegeln än. Nästa gång får jag ta med E som "barnvakt" tänker jag.

0 Comments:

Skicka en kommentar