måndag 30 augusti 2010

Måndagslista

Idag måndag är jag glad för


  • att Albertina har namnsdag idag <3
  • M har fått sin tredje tand. En av dom däruppe. Kanske kanske kan vi få sova på nätterna nu.
  • att kräftskivan vi hamnade på i lördags var riktigt trevlig med mycket trevligt sällskap. Tack ska ni ha för att vi fick vara med.
  • att jag ska klippa mig imorgon. Känner mig lite långhårig nu och det är dags att skämma bort sig själv lite tycker jag.
  • att jag ska hälsa på mitt jobb på onsdag. Ska jobba nästa vecka när min kollega ska ha semester. Jag längtar! Älskar mitt jobb. Mormor ska ta hand om barnen några dagar och sen barnens pappa några dagar.
  • att E ska spela sin första fotbollsmatch på torsdag! Häftigt tycker jag när hon bara tränat 2 gånger än. De ska matchställ och RIKTIG domare :)

0 Comments:

Skicka en kommentar