måndag 9 maj 2011

Måndagslista

Måndag igen. Hinner inte riktigt med allt jag vill. För väl vara glad för det som blir gjort istället.
Idag måndag är jag glad för

att jag varit med på vårruset. Att jag sprang är väl att ta i men en liten bit iallafall. Kanske nästa år för jag blev sugen på att springa mer.
att jag varit å klippt mig. Mammalyx en fredageftermiddag. 
att vi varit på kosläpp. Så mysigt i underbart väder. M älskade att titta på alla MU å provsatt en traktor. Lycka!
att jag å E var å tittade på S dansuppvisning. Jätteroligt att se på alla som var så bra på att dansa. E blev jättesugen. Sen tittade på S nya kanin - Svante. Så söt.
att mormor varit barnvakt i helgen så jag och H fått mycket gjort i barnens nya rum. 
att E har haft vattenkrig med mormor å Bonus så jag slapp. Hihi

0 Comments:

Skicka en kommentar