lördag 14 maj 2011

Feber

Känns inte som jag gjort nåt idag. Bara rullat på M i vagnen. Han fick feber igår kväll. För tidigt för att komma från sprutan så d kanske beror på att det kommer 4!!! nya tänder i munnen på honom. Grinig har han varit i vilket fall. 38,4 hela dagen så ork han ju haft ganska bra ändå å massor av vilja att inte vilja sova bort febern. 
E fick åka med en kompis hem å leka i eftermiddag å d va nog bra för henne att hon fick ha roligt ändå. H har varit på crossbanan hela dagen som funktionär på USM och dam SM deltävling. Imorgon samma sak men då vianorenduron. 

Jag ska försöka baka bullar har jag tänkt. Hoppas tålamodet räcker till d.... Ikväll ska jag försöka hålla mig vaken så jag får se Eric Saade. Fast ändå till slutet går nog inte. Det är rätt gött å sova i soffan.


0 Comments:

Skicka en kommentar