onsdag 22 september 2010

Shoppat loss!!!

Idag tog jag med mig barnen och for till Trollhättan för lite shopping. E hade bestämt att hon ville ha vinterkläder från 8848 och dom hade dom inte här i stan Fanns inte i Skövde heller men i Trollhätta så jag ringde dit och hängde undan dom. När vi kom dit och E provade var det ite alls så bra som hon tänkt sig (eller jag) så vi gick vidare till Polarn o. pyret istället. Vi hade spanat på nätet innan och sett att de hade 15% klubbrabatt i e-butiken och dessutom fri frakt men man måste ju prova. Storlek 122 passade bäst och det gissade jag nog skulle funka oxå. Snälla expediten gav oss 15% i butiken oxå och dessutom  hade vi några presentkort som vi fått från gratisbio som vi använde så det blev ett bra pris. Därför passade vi på att köpa en mössa till M oxå. E hittade snygga mössor på Stadium. Båda rosa men en baggy som passar PoP jackan och en vanlig med fleecefoder som vi tänkte passar till Didrikssonoverallen vi köpte tidigare. Givetvis frick M en jacka oxå men från Kappahl. Ska bara köpa en matchande mössa oxå... Så nu har vi verkligen shoppat loss.


STRETCHJACKA               VINTERBYXOR

Bilder från Polarn o. pyret



    Bilder från stadium


MÖSSA

Bild från polarn o. pyret



417600

Bild från KappAhl

0 Comments:

Skicka en kommentar