torsdag 30 september 2010

Ingen brådska...

Vilken morgon!!! Blir lite stressad när vi ska iväg på mornarna. E tänker inte kliva upp och har absolut inte bråttom iväg. Eller hon vill gärna åka till förskolan men gör tusen andra saker istället för att ta på sig och äta frukost. Hon måste ju inte dit men tänker inte stanna hemma. Hon har stark vilja E. Jag vill inte att dom ska behöva vänta på henne innan dom kan ha samling å sånt. Idag var det ju dessutom is på rutan som skulle skrapas. E utbrister med ett leendet: Var det is mamma?? Då kommer ju vintern snart!! Jaja... Se livet från den ljusa sidan. Nu blir det kaffe å choklad så humöret är bättre på mig när jag hämtar henne om en timma.


1 Comment:

designofluna said...

Härlig bild. Jag tog en liknande själv i morse. Iklädd pyamas tofflor och jacka.
Jag har sänkt alla ordinarie priser på Lunafigurerna nu.
Kram Malin

Skicka en kommentar