måndag 16 januari 2012

Måndagslista

Ja detta hade kunnat bli en bra måndagslista för jag hade flyt tyckte jag. Badet i fredags, shopping å slalombacken i lördags. Övernattningsgäst till söndagen då jag förberedde maten inför skidresan. Dessutom fixade vi en massa annat i god tid inför resan. BRA JOBBAT!!! Å såklart är jag glad för det men... Idag ringde dom från förskolan att M var dålig. Å nej! Han har feber å är väldigt slö. Han måste ju bara bli frisk till helgen. Då är det kalas för K som fyller 6 år på onsdag. M gillar sin stora kompis riktigt mycket!!!! Å så är det ju resa på  gång. ÅKA SKIDOR!!!! Bara å gilla läget ändå å hoppas att han frisknar till så är vi på banan igen. Om man seer d från den ljusa sidan får jag ju ligga hemma i soffan  å kolla på youtube med min underbare son imorrn.


1 Comment:

Mazlin said...

Lade till dig. Än så länge är listan kort men det kanske blir flera :)

Skicka en kommentar