måndag 28 februari 2011

Måndagslista

Måndag igen å vilken vecka vi har framför oss! Tänk om våren kunde komma oxå och förgylla vardagen lite.

Idag måndag är jag glad för:

att vi äntligen har satt fast grinden till kaminen så kan vi elda utan att vara rädda för att M går innanför grinden. Det är den sista månaden han kommit på hur man gör så innan har vi ju såklart kunnat elda oxå. 


att E hade med sig en kompis hem från förskolan i fredags. Dom lekte cirkus å hade jätteroligt tillsammans.


att E var på fotbollsträning i lördags och spelade då tillsammans med "de stora". Hon tyckte det var jätteroligt men gjorde tyvärr inga mål denna gången. Jag passade på att gå en promenad med M i vagnen och G som sällskap. Trevligt. Tack för d.


att vi hälsade på vänner igår och då passade på att få lite konsulthjälp angående innertak. Så nu kan vi regla för det i E´s nya rum.


att det är skidåkning på tv i veckan. En sport som jag faktiskt tycker det är roligt att titta på. Å ska jag träna själv ikväll oxå ju. Fast tantgympa då. 





Såhär vill jag att det ska se ut ute men dom har inte riktigt kommit än...

1 Comment:

Anonym said...

Det är så härligt med måndagslistor!

Skicka en kommentar