måndag 15 november 2010

Måndagslista

En helt vanlig måndag....

Å så dags för måndagslistan då

Idag måndag är jag glad för att

  • Vi äntligen kom iväg till gekås för shopping i fredags. Barnen tillbringade dagen hos goa familjen W. Tack för att ni finns och orkar med oss.
  • H och pappa W var på byggmax och handlade en massa till E´s nya rum. Bra å ha konsulten med sig.
  • Jag var på Avera party i förra veckan. Mysigt å många bra saker där men köpte bara en tvål som inte är en tvål.
  • E har varit på fotbollsträning inomhus. Hon tyckte det var sådär men vill nog ändå gärna åka dit igen. Dessutom träffade en liten bebis där. Bara 3 dagar gammal å sååå söt!
  • Jag följde med E till skridskoskolan igår. Riktigt roligt å se hur hon utvecklats. Min isprinsessa!!!
  • Vi firade pappa H igår. Han fick en hammare, en grej att ha när man ritar på gips/spåskivor, en sten med texten Min pappa är bäst och en låda skumtomtar. 
  • Lillebror M är 11 månader idag. Stora killen.

1 Comment:

Hildes Scrappeunivers said...

Lykke til i konkurransen min :)

Ha en fin uke!

Klem

Skicka en kommentar